Planowanie mediów szkolenie

Planowanie mediów (szkolenie)


4Odwiedzają Cię przedstawiciel mediów. Prezentują media plany oraz badania rynkowe. Posługują się swoim „magicznym”, mediowy językiem. Planują za Ciebie media. Chcesz zostać mediaplanerem? Chcesz wiedzieć jak dobrze wydać pieniądze na reklamę? Chcesz wiedzieć, jak kupować czas i przestrzeń? Planowanie mediów szkolenie jest dla Ciebie.


Adresaci, dla kogo?

Pracownicy marketingu; handlowcy wydawnictw i innych mediów; Szkolenie przeznaczone dla pracowników firm, które sprzedają lub kupują usługi oferowane przez media (głównie powierzchnie reklamowe, czas antenowy, dystrybucje)

Cel, ale po co?

Szkolenie podnosi: efektywność negocjacji z klientem, agencją reklamową,domem mediowym, wiedzę merytoryczną z zakresu planowania mediów.

Metodyka, czyli w jaki sposób?

Szkolenie składa się z wykładu i dyskusji. Szkolenie prowadzone jest przy aktywnym zaangażowaniu uczestników.

Czas

6 godzin.

Miejsce

do ustalenia tzn. siedziba firmy, inne miejsce wskazane przez klienta lub nasza sala szkoleniowa

Program / zakres tematyczny

◊ Planowanie mediów podstawy teoretyczne (słownik)
◊ Co to jest planowanie mediów? Jakie są warunki skutecznego planowania mediów? Jakie są parametry medialne?
◊ Rodzaje mediów, Charakterystyka mediów
◊ Media w Polsce i ich wykorzystanie. Klasyfikacja mediów. Zalety i wady poszczególnych mediów jako nośników reklamy
◊ Formy reklamy w poszczególnych mediach
Telewizja; Prasa; Radio; Reklama zewnętrzna; Reklama pocztowa; Reklama kinowa; Reklama telefoniczna
Infolinia; Internet; Reklama niestandardowa
◊ Rodzaje badań mediów
Badania prasy, radia i telewizji
Planowanie mediów ćwiczenia
Parametry medialne
Planowania kampanii reklamowej w mediach
Procedury planowania kampanii

Zobacz: Słownik planowania mediów


Informacje zamieszczone powyżej mają charakter ogólny i poglądowy. W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt w zakładce kontakt

Comments are closed.