Marketing

marketingMarketing


Nasza firma proponuje delegowanie działań marketingowych na zewnątrz w myśl zasady:

„Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to

robili. Powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej”

Henry Ford 1923 r.

Delegowanie zadań odbywa się w zależności od potrzeb na podstawie następujących umów:

  • umowa długookresowa stała;
  • jednorazowe wynagrodzenie za przygotowanie koncepcji, doradztwo lub konkretny projekt;
  • umowa ryczałtowa;
  • partycypacja w zyskach.

Dzięki delegowaniu zadań zyskujecie Państwo poprzez:

  • obniżenie kosztów,
  • wykorzystanie specjalistów,
  • efektywniejsze wykorzystanie czasu pracy,

W ramach delegowania proponujemy outsourcing:

  • planowania i prowadzenie kampanii reklamowych,
  • projektowanie graficzne layoutów,
  • tworzenie media planów,
  • planowanie i nadzór na akcjami promocyjnymi w Internecie.

Comments are closed.