Pozycjonowanie

Pozycjonowanie


Pozycjonujemy strony kontekstowo. „Przywiązujemy” użytkowników do stron. Uczymy go „zapamiętywać” stronę

A co ma zrobić serwis, który spadł z wyszukiwarek zamknąć się? Jak takiego „zamknięcia” uniknąć? Dlaczego warto pozycjonować?

Pierwsze prawo marketingu wyrażone przez Al. Ries i Jack Trout mówi,że

… Lepiej być pierwszym niż lepszym.

Dodatkowo warto pozycjonować, bo:

Źródła* opinii o produktach i usługach, według polskich internautów:

  • Internet – wskazało go ponad 69 proc. internautów,
  • Przekaz ustny 14,9 proc
  • Prasa 13,1 proc.

Poza tym przeciętny internauta częściej klika w odnośniki do stron znajdujące się w wynikach wyszukiwania niż na bannery reklamowe czy też linki zamieszczone w serwisach internetowych.

Internauci są lepiej wykształceni i mają wyższe dochody niż średnia w społeczeństwie, co czyni ich lepszymi klientami niż klienci „stacjonarni”.

Największe wyszukiwarki i katalogi z polskimi zasobami wg. orientacyjnego procentowego udziałów w polskim rynku to:

  • GOOGLE 84,9 % rynku
  • ONET 6,70 % rynku
  • WP 4,60 % rynku
  • INTERIA 1,10 % rynku
  • MSN 1,00 % rynku **

Dlatego skupiliśmy się na optymalizowaniu stron pod wyszukiwarkę Google.
Poza tym:

Ponad połowa, internautów zaczyna od pierwszego podanego linku.

Co trzeci internauta zmienia kategorię wyszukiwania jeśli wizyta na stronach dostępnych z trzech pierwszych linków nie daje satysfakcjonujących wyników.

Przeglądarki Internetowe są dla większości Internautów wiarogodnym źródłem wiedzy.

Szczegółowe oferty wysyłamy po kontakcie telefonicznym lub mailowy zapraszamy!

*Centrum Nowej Technologii (www.cntech.pl) przeprowadziło w dniach 7-20 czerwca 2006 
badanie na temat wizerunku firm w Internecie. 
W ankiecie wzięło udział 457 internautów. Respondenci dokładnie odpowiadali 
strukturze polskich internautów z uwzględnieniem płci, wieku, 
wykształcenia i wielkości miasta.
** dane za 2006 r

Comments are closed.