Dla kogo? Pracownicy stale używający oprogramowania MsExcel
Po co? Szkolenie przeznaczone dla firm chcących podnieść efektywność obsługi klientów, którzy trafili do firmy. Trafili tzn. zadzwonili. przyszli, kontaktują się np. e-mailowo lub szukają informacji na stronie www firmy.
Czas: do uzgodnienia
Miejsce: do ustalenia tzn. siedziba firmy, inne miejsce wskazane przez klienta lub nasza sala szkoleniowa.
Proponowany zakres tematów:
KONTAKT Z KLIENTEM TELEFONICZNY KONTAKT Z KLIENTEM BEZPOŚREDNI KONTAKT INTERNETOWY
szkolenia te obejmują tematykę: reklamacji, zachowania wobec tzw. „klienta trudnego”, oferowania, korzystania z aplikacji CRM i VOIP.
Informacje zamieszczone powyżej mają charakter ogólny i poglądowy. W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt pod numerem (+48) 607 544 919, e-mail. w zakładce kontakt