Pozycjonowanie
Pozycjonujemy strony kontekstowo. „Przywiązujemy” użytkowników do stron. Uczymy go „zapamiętywać” stronę
A co ma zrobić serwis, który spadł z wyszukiwarek zamknąć się? Jak takiego „zamknięcia” uniknąć? Dlaczego warto pozycjonować?
Pierwsze prawo marketingu wyrażone przez Al. Ries i Jack Trout mówi,że
… Lepiej być pierwszym niż lepszym.
Dodatkowo warto pozycjonować, bo:
Źródła* opinii o produktach i usługach, według polskich internautów:
- Internet – wskazało go ponad 69 proc. internautów,
- Przekaz ustny 14,9 proc
- Prasa 13,1 proc.
Poza tym przeciętny internauta częściej klika w odnośniki do stron znajdujące się w wynikach wyszukiwania niż na bannery reklamowe czy też linki zamieszczone w serwisach internetowych.
Internauci są lepiej wykształceni i mają wyższe dochody niż średnia w społeczeństwie, co czyni ich lepszymi klientami niż klienci „stacjonarni”.
Największe wyszukiwarki i katalogi z polskimi zasobami wg. orientacyjnego procentowego udziałów w polskim rynku to:
- GOOGLE 84,9 % rynku
- ONET 6,70 % rynku
- WP 4,60 % rynku
- INTERIA 1,10 % rynku
- MSN 1,00 % rynku **
Dlatego skupiliśmy się na optymalizowaniu stron pod wyszukiwarkę Google.
Poza tym:
Ponad połowa, internautów zaczyna od pierwszego podanego linku.
Co trzeci internauta zmienia kategorię wyszukiwania jeśli wizyta na stronach dostępnych z trzech pierwszych linków nie daje satysfakcjonujących wyników.
Przeglądarki Internetowe są dla większości Internautów wiarogodnym źródłem wiedzy.
Szczegółowe oferty wysyłamy po kontakcie telefonicznym lub mailowy zapraszamy!
*Centrum Nowej Technologii (www.cntech.pl) przeprowadziło w dniach 7-20 czerwca 2006 badanie na temat wizerunku firm w Internecie. W ankiecie wzięło udział 457 internautów. Respondenci dokładnie odpowiadali strukturze polskich internautów z uwzględnieniem płci, wieku, wykształcenia i wielkości miasta.
** dane za 2006 r