Sprzedaż

sprzedażSprzedaż


Głownie zajmujemy się doradztwem i szkoleniami z zakresu sprzedaży. Doradztwo obejmuje wszystkie etapy sprzedaży z naciskiem na ofertowanie i szkolenia intepersonalne pracowników. Potrzeby diagnozujemy za pomocą metody Mystery Shopping.

Mystery Shopping (Tajemniczy Klient, Mystery Client) jest jedną z najlepszych metod badania poziomu obsługi klientów, ponieważ nie bada opinii czy deklaracji na temat hipotetycznych sytuacji, tylko  relacjonuje przebieg prawdziwych doświadczeń klientów w wybranych miejscach. Z jej pomocą odpowiadamy na pytania nurtujące szefów firm oraz szefów sprzedaży:

Pytanie ogólne:

  • Jak pracują pracownicy w mojej firmie?
  • W jaki sposób sprzedawane/oferowane są moje produkty i usługi
  • W jaki sposób prowadzone są poszczególne punkty nie należące do mnie, ale związane ze mną (np. franchising)
  • Jak realizowane są w praktyce przez pracowników standardy firmy w porównaniu z konkurencją. Poprzez porównanie z konkurencją  sprawdzamy jaka jest jakość usług oferowanych przez firmę badaną

A na tzw. pierwszy ogień idzie:

  • infolinia
  • dział obsługi klienta
  • sekretariat i/lub recepcja

Comments are closed.