Sprzedaż
Głownie zajmujemy się doradztwem i szkoleniami z zakresu sprzedaży. Doradztwo obejmuje wszystkie etapy sprzedaży z naciskiem na ofertowanie i szkolenia intepersonalne pracowników. Potrzeby diagnozujemy za pomocą metody Mystery Shopping.
Mystery Shopping (Tajemniczy Klient, Mystery Client) jest jedną z najlepszych metod badania poziomu obsługi klientów, ponieważ nie bada opinii czy deklaracji na temat hipotetycznych sytuacji, tylko relacjonuje przebieg prawdziwych doświadczeń klientów w wybranych miejscach. Z jej pomocą odpowiadamy na pytania nurtujące szefów firm oraz szefów sprzedaży:
Pytanie ogólne:
- Jak pracują pracownicy w mojej firmie?
- W jaki sposób sprzedawane/oferowane są moje produkty i usługi
- W jaki sposób prowadzone są poszczególne punkty nie należące do mnie, ale związane ze mną (np. franchising)
- Jak realizowane są w praktyce przez pracowników standardy firmy w porównaniu z konkurencją. Poprzez porównanie z konkurencją sprawdzamy jaka jest jakość usług oferowanych przez firmę badaną
A na tzw. pierwszy ogień idzie:
- infolinia
- dział obsługi klienta
- sekretariat i/lub recepcja