Doradztwo
Marketing
Proponujemy outsourcing marketingu w myśl zasady:
„Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili. Powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej”
Henry Ford 1923 r.
Sprzedaż
Szkolenia z zakresu sprzedaży uzupełniają zakres naszych usług. Poprzedzają je badania typu „Tajemniczy klient”, audyt sprzedaży
Planowanie mediów
Głownie zajmujemy się planowaniem kampanii w:
- prasie branżowej
- prasie lokalnej
- mediach lokalnych
- serwisach internetowych
Oferta skierowana jest do firm szukających swoich odbiorców na lokalnym rynku jak i poza nim. Mało firm przywiązuję wagę do zaistnienia w lokalnej świadomości, a przecież sprawdzenie wiarygodności firmy na rynku ogólnopolskim zaczyna się od rynku lokalnego
CRM
CRM (ang. customer relationship management) czyli, zarządzanie relacjami z klientami. Sprawne zarządzanie relacjami z klientami nie byłoby możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych. Dobieramy systemy CRM do potrzeb klienta. Od podstaw tworzymy jego bazę danych, ofertę i sposób zarządzania relacjami. Wybieramy z rozwiązań dostępnych na rynku, doradzamy.
Działanie systemów CRM ma na celu zwiększanie przychodów poprzez:
- przechwytywanie nowych klientów,
- utrzymanie istniejących
VOIP
Systemy CRM pozwalają na zoptymalizowanie czasu pracy działów: serwisowych, klienckich, handlowych. Do nich dobieramy odpowiednie systemy VOIP.
VOIP (ang. voice over internet protocol) technika popularnie zwana telefonią internetową.