„Trudne” momenty w pracy Kierownika, Szefa, Brygadzisty (szkolenie)
Dla kogo? Profil uczestnika Szkolenie przeznaczone jest dla: Kierowników, Szefów Zespołów, Brygadzistów.
Cele szkolenia Korzyści dla uczestników
- Poprawienie efektywności komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej pracowników
- Budowanie autorytetu (zagrożenia w syt. Kryzysowych/ konfliktowych).
- Zarządzanie sobą i pracownikami w czasie i w syt. pracy pod presją czasu.
- Prowadzenie rozmów z pracownikami:
- Rozmowa o charakterze dyscyplinującym
- Przekazywanie „trudnych” wiadomości
- Komunikacja w obliczu zmian
- Radzenie sobie w sytuacji awansu, ze zmianą relacji ze współpracownikami.
Jak? Metody szkolenia Szkolenie prowadzone jest nowoczesnymi, interaktywnymi metodami, przy aktywnym zaangażowaniu uczestników (szerokim wykorzystaniu technik partycypacyjnych). Wszystkie ćwiczenia osadzone są w głębokim kontekście praktycznym.
Gdzie? Miejsce Wskazane przez klienta. Na terenie Polski.
Informacje dodatkowe
Klient zapewnia sale, projektor, tablice itd. Klient zapewnia ewentualny dojazd i zakwaterowanie uczestników szkolenia.
Zagadnienia szkolenia:
- Jak utrzymać autorytet szefa w sytuacjach konfliktowych?
- Jak organizować pracę własną oraz podwładnych w sytuacji presji czasowej
- Jak rozmawiać z podwładnymi?
- Zachowania ułatwiające i utrudniające dobry kontakt, skuteczna argumentacja, wyrażanie opinii, informacja zwrotna
- Reakcja na presję, próbę manipulacji, zachowanie w sytuacji konfliktu na linii przełożony-pracownik i pracownik-pracownik, asertywne odmawianie;
- Radzenie sobie z zachowaniami agresywnymi
- Radzenie sobie ze stresem swoim i pracownika w sytuacjach trudnych w czasie rozmowy
- Wybrana typologia rozmów z podwładnymi.
- Rozmowa dyscyplinująca (przygotowanie i prowadzenie rozmowy jak informować o konsekwencjach negatywnych zachowań).
- Rozmowa o zmianach i ich konsekwencjach:przekazywanie informacji dotyczących planowanych zmian, łagodzenie oporu przed zmianami, umiejętność przekładania negatywów na pozytywy, rola brygadzisty w obliczu zmiany (stanowisko).
- Przekazywanie „trudnych” wiadomości:
- w sytuacji redukcji etatów/ zwolnień: informowanie pracowników o planowanych zwolnieniach,
- rozmowa ze zwalnianym pracownikiem (wyjaśnianie powodów, odpowiadanie na pytania, pozytywne kończenie rozmowy)
- Przełożony z awansu – radzenie sobie w sytuacji awansu, ze zmianą relacji ze współpracownikami.
Informacje zamieszczone powyżej mają charakter ogólny i poglądowy. W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt w zakładce kontakt