Marketing
Nasza firma proponuje delegowanie działań marketingowych na zewnątrz w myśl zasady:
„Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to
robili. Powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej”
Henry Ford 1923 r.
Delegowanie zadań odbywa się w zależności od potrzeb na podstawie następujących umów:
- umowa długookresowa stała;
- jednorazowe wynagrodzenie za przygotowanie koncepcji, doradztwo lub konkretny projekt;
- umowa ryczałtowa;
- partycypacja w zyskach.
Dzięki delegowaniu zadań zyskujecie Państwo poprzez:
- obniżenie kosztów,
- wykorzystanie specjalistów,
- efektywniejsze wykorzystanie czasu pracy,
W ramach delegowania proponujemy outsourcing:
- planowania i prowadzenie kampanii reklamowych,
- projektowanie graficzne layoutów,
- tworzenie media planów,
- planowanie i nadzór na akcjami promocyjnymi w Internecie.