Telemarketing definicja
Czy definicja słowa telemarketing jest prosta? Jeśli zawęzić ją tylko do Wikipedii to, tak, ale jeśli szukać dalej zaczynają się tzw. „schody”. Poniżej przedstawiam wyniki poszukiwań w internecie. Znalazłem ok. 10 różnych definicji, a niektóre są dość zaskakujące.
TELEMARKETING
- telemarketing działalność marketingowa prowadzona za pośrednictwem telefonu
źródło (http://sjp.pl/telemarketing) - telemarketing to jedna z form marketingu bezpośredniego używająca telekomunikacji i technik przetwarzania danych połączonych z systemem zarządzania, w celu optymalizacji procesów komunikacji z klientem zapewnia obustronne, spersonalizowane oddziaływanie firmy i konsumentów, mające na celu lepsze zaspokojenie potrzeb oraz poprawę efektywności firmy źródło (http://www.bankier.pl/slownik/windykacja/telemarketing.html)
- telemarketing wykorzystanie telefonu do celów sprzedaży i promocji oferty firmy; sprzedawanie przez telefon. źródło (http://www.wirtualnemedia.pl/slownik/telemarketing#)
- telemarketing promocja produktów i usług realizowana telefonicznie / kat.: marketing / źródło (http://megaslownik.pl/slownik/angielsko_polski/229846,telemarketing)
- telemarketing reklama i sprzedaż produktów za pośrednictwem telewizji źródło (http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=telemarketing)
- telemarketing Jest jedną z technik marketingu, w której podstawowym nośnikiem komunikacji jest telefon, a podstawowym instrumentem stanowiącym o jego istocie głos. Aby użycie telefonu mogło być uznane za posługiwanie się telemarketingiem niezbędne jest spełnienie czterech podstawowych warunków:
- dokładnie określony cel każdej rozmowy oraz całej operacji,
- przygotowany scenariusz całej rozmowy,
- możliwość natychmiastowego zapisu rezultatów lub wyników kontaktu,
- konieczność zintegrowania telemarketingu z całością działalności promocyjnej firmy (tzw. plan telemarketingu źródło (http://www.abc-ekonomii.net.pl/s/telemarketing.html)
- telemarketing narzędzie marketingu bezpośredniego wykorzystujące komunikację telefoniczną z aktualnymi lub potencjalnymi klientami. Jego podstawowymi narzędziami są Call Center i Contact Center. Umożliwia udzielanie informacji (infolinie), sprzedaż, przeprowadzanie badań rynkowych, umawianie spotkań źródło (http://www.targetmarketing.pl/slownik-pojec-marketingowych/index.php?slowo=Telemarketing&wiecej=1)
- telemarketing działalność marketingowa prowadzona za pośrednictwem telefonu, albo Reklama i sprzedaż produktów za pośrednictwem telewizji źródło (http://definicja.net/definicja/Telemarketing)
- telemarketing
- Poprawne odmiany telemarketing: telemarketingom, telemarketingami, telemarketingach, telemarketingu,, telemarketingowi, telemarketingiem, telemarketingi, telemarketingów
- Analiza tekstowa
Wyraz telemarketing składa się z 13 znaków.
Zawiera 5 samogłosek oraz 8 spółgłosek..
Po odwróceniu wygląda następująco: gnitekramelet
Wyraz telemarketing nie jest palindromem.
Typograficzny podział na sylaby: te-le-mar-ke-ting
Punktacja w Scrabble: T2 E1 L2 E1 M2 A1 R1 K2 E1 T2 I1 N1 G3 – łącznie 20 punktów.Sumy kontrolne i szyfrowanie
Kod w alfabecie Morse’a:
— | • | • — • • | • | — — | • – | • — • | — • — | • | — | • • | — • | — — • |
CRC32:
3661690245
MD5:
80702046e23b484ce7dad092d7cf1beb
SHA1:
bb67076a74947f23211199c397c098852ba3486a
ROT13:
gryrznexrgvat
base64:
dGVsZW1hcmtldGluZw==
HEX: (UTF-8)
74 65 6c 65 6d 61 72 6b 65 74 69 6e 67Porównywanie wyrazów
Poniższe kody służą do porównywania wyrazów między sobą. Słowa o podobnie brzmiącej wymowie będą miały taki sam klucz.
Klucz Soundex:
T456
Klucz Metaphone:
TLMRKTNK
Double Metaphone:
TLMRKTNKAnagramy
Przestawiając kolejność liter w telemarketing można utworzyć wiele nowych wyrazów. Poniżej wypisana jest część z nich, pogrupowana według długości powstałych wyrazów. Jeśli chcesz zobaczyć wszystkie anagramy ułożone z liter wyrazu telemarketing, kliknij na przycisk na dole, lub użyj wyszukiwarki anagramów.
11 liter:
elektretami
10 liter:
ankieterem, emigrantek
9 liter:
agilmente, agreement, alergenem, alergenie, arlekinem, egretkami, ekaglinem, elegantek, elegantem, elegantki, elektrami, ementaler, enargitem, erlangiem, eternitem, galenitem, generalek, generalki, genettami, germinale, getterami
8 liter:
algierek, altimetr, angielek, ankieter, arenitem, egerkami, egretami, eklerami, eklimetr, elaterem, elektami, elektret, elitarne, elkaemie, emigrant, emitenta, engramie, enterami, entierem, eratemie, eremitek, eremitka, erkaemie, galernik, garnkiem, gematrie, generale, gentilem, germanie, germinal, geterami, getterem
7 liter:
agentek, agentem, agentki, agletem, alergen, alergie, alergik, alertem, alkenem, alkenie, alkinem, anergie, angelik, antkiem, arielem, arietek, arlekin, artelem, atelier, atletek, atletki, egretek, egretka, egretki, ekaglin, eklerem, ekranem, ekranie, elearem, elegant, elektem, elektra, element, emalier, emitent, emitera, enargit, energia, energie, enigmat, enterem, entiera, eremita, erlanem, erlangi, erlanie, etenami, eterami, eternit, galenie, galenit, galerie, gankiem, garnele, garneli, geekami, geekiem, geminat, genetta, gentila, gentile, geranie, geterem, getrami, gettami, gettera
6 liter:
agemie, agitek, alitem, amelie, aminek, anemie, anemik, anglik, aniele, animek, ankier, ankiet, ankrem, arenem, arengi, arenie, arenit, ariele, ariett, armile, artele, arteli, atenek, atenki, earlem, egerek, egeria, egerie, egerka, egerki, egreta, eklera, elanie, elater, elegia, elegie, elekta, elenia, elkaem, elkami, emalie, emanie, emirat, emiter, enatem, enemie, engram, enigma, entera, entier, eratem, eremie, ergami, ergiem, erkaem, erkami, erlang, etamin, etanem, etanie, etatem, etenem, etenie, eterem, galein, garnek, garnel, garnie, garnki, gatrem, genami, genett, gentil, german, getera, getrem, gettem, getter
źródło http://wordlist.eu/slowo/197337,telemarketing
10. telemarketing jest jednym z narzędzi marketingu bezpośredniego wykorzystującym komunikację telefoniczną z aktualnymi lub potencjalnymi klientami. Dzieli się na telemarketing:
– wychodzący i przychodzący.
– aktywny (in-bound) / reaktywny (out-bound)
– wewnętrzny / zewnętrzny
– instytucjonalny / indywidualny.
Umożliwia:
– udzielanie informacji (infolinie),
– sprzedaż (np. ubezpieczeń, konferencji i szkoleń, usług informatycznych, produktów medycznych, usług finansowych, książek, powierzchni reklamowej itd.),
– przyjmowanie zamówień,
– przyjmowanie reklamacji,
– przeprowadzanie badań rynkowych,
– umawianie spotkań.
Jest podstawowym narzędziem Call center i Contact Center.
źródło http://pl.wikipedia.org/wiki/Telemarketing