Monitoring wizerunku firmy w internecie

Monitoring wizerunku firmy w internecie


Zajmujemy się kontrolowaniem (monitorowaniem) sieciowego (czytaj:   Internetowego) wizerunku firm.

Pod kątem:

  • wizerunku strony firmowej. Strona www powinna zawierać elementy przyjazne użytkownikowi. Użytkownicy nie tylko korzystają ze stron, ale również komentują ich wygląd, funkcjonalność itp.
  • wizerunku firmy. Użytkownicy, potencjalni klienci,potencjalni pracownicy, kooperanci szukają informacji o firmie. Warto kontrolować jakie zabarwienie mają opinie o firmie w wyrażane w Internecie.

Dla kogo?  Usługa dedykowana: działom marketingu, działom PR, rzecznikom prasowym firm.

Po co? Usługa nasza skierowana jest do firm, które aktywnie chcą kreować sieciowy (Internetowy) wizerunku firmy. Moderowanie oraz śledzenie dyskusji na forach, stronach i innych miejscach gdzie internauci wyrażają swoje postawy i opinie to nie wszystkie możliwe działania monitorujące.

W jaki sposób? Każdorazowo uzgadniamy zakres z klientem.

Dlaczego? Monitoring mediów w polskich firmach

Comments are closed