Doradztwo

Doradztwo


doradztwo

 

 

 


Marketing

Proponujemy outsourcing marketingu w myśl zasady:

„Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili. Powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej”

Henry Ford 1923 r.


Sprzedaż

Szkolenia z zakresu sprzedaży uzupełniają zakres naszych usług. Poprzedzają je badania typu „Tajemniczy klient”, audyt sprzedaży


Planowanie mediów

Głownie zajmujemy się planowaniem kampanii w:

  • prasie branżowej
  • prasie lokalnej
  • mediach lokalnych
  • serwisach internetowych

Oferta skierowana jest do firm szukających swoich odbiorców na lokalnym rynku jak i poza nim. Mało firm przywiązuję wagę do zaistnienia w lokalnej świadomości, a przecież sprawdzenie wiarygodności firmy na rynku ogólnopolskim zaczyna się od rynku lokalnego


CRM

CRM (ang. customer relationship management) czyli, zarządzanie relacjami z klientami. Sprawne zarządzanie relacjami z klientami nie byłoby możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych. Dobieramy systemy CRM do potrzeb klienta. Od podstaw tworzymy jego bazę danych, ofertę i sposób zarządzania relacjami. Wybieramy z rozwiązań dostępnych na rynku, doradzamy.

Działanie systemów CRM ma na celu zwiększanie przychodów poprzez:

  • przechwytywanie nowych klientów,
  • utrzymanie istniejących

VOIP

Systemy CRM pozwalają na zoptymalizowanie czasu pracy działów: serwisowych, klienckich, handlowych. Do nich dobieramy odpowiednie systemy VOIP.

VOIP (ang. voice over internet protocol) technika popularnie zwana telefonią internetową.

Comments are closed.